Obchodní podmínky

U vybraných výrobců DOPRAVA nad 5000 Kč bez DPH ZDARMA po ČR (A-INTERIÉRY, DŘEVOJAS, SAPHO, AQUALINE, TRES, ARTTEC, P.M.H) Platí od 1.1.2016

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.koupelnyeshop.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále také "provozovatel") a kupujícího (dále také "zákazník").

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Veškeré úplné objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.koupelnyeshop.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu a že s nimi souhlasí.

2.2. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí objednávky provozovatelem. Z kupní smlouvy vznikne provozovateli povinnost předmět koupě zákazníkovi odevzdat a zákazníkovi povinnost předmět koupě převzít a zaplatit ze něj kupní cenu.

2.3. Internetový obchod www.koupelnyeshop.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy, tak jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy i název, hlavní charakteristiku a cenu zboží, která je uvedena včetně DPH. Fotografie u výrobků jsou převzaty od dodavatele tudíž ne vždy se zboží skládá ze všeho vidíte na fotografii. Úplnost zboží prosím kontrolujte v textu.

2.4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

2.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího převzetím věci v místě dodání. Před převzetím věci je kupující povinen zaplatit kupní cenu.

2.6. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.koupelnyeshop.cz, kupující dává provozovateli souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

2.7. Kupujícímu nebudou účtovány žádné náklady na použití komunikačního prostředku na dálku K ceně zboží se neúčtují žádné další poplatky vyjma nákladů na dopravu a balné objednaného zboží.

3. Dodací podmínky a platba zboží

3.1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

3.2. Objednané zboží zasíláme prostřednictvím kurýrní společnosti Bohemia Cargo (FOFR) a ČESKOU POSTOU.

- ÚPLNOST A STAV ZBOŽÍ SI ZKONTROLUJTE IHNED PŘI PŘEVZETÍ OD ZÁSILKOVÉ SLUŽBY !

- POŠKOZENÉ ZBOŽÍ DODÁVANÉ ČESKOU POŠTOU MUSÍ BÝT REKLAMOVÁNO DO DVOU PRACOVNÍCH DNŮ NA JAKÉKOLIV PŘEPÁŽCE ČESKÉ POŠTY !!!

- NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE NEBUDEME BRÁT ZŘETEL !!!!

3.3. Pro dodání zboží prostřednictvím kurýrní společnosti FOFR, ČESKÁ POŠTA musí být zákazník schopen převzít zboží na uvedené adrese mezi 8:00 a 17:00 (pouze v pracovních dnech). Den pro dodání objednaného zboží si zákazník určí sám.

!!! ABY MOHLA BÝT UPLATNĚNA REKLAMACE NA POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, MUSÍ BÝT SEPSÁN S ŘIDIČEM ZÁPIS O POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ!!!

JINAK JE POŠKOZENÍ NEREKLAMOVATELNÉ!!!

3.4. Pro dodání zboží větších rozměrů a u kterých nemůžeme zajistit obal pravoúhlých tvarů využíváme přepravu na paletě (DOPRAVA JE ÚČTOVANÁ DLE KILOMETRŮ A CELKOVÉ VÁHY).

3.5. Kupujícímu budou účtovány náklady na dopravu a balné podle množství a váhy zakázky dle platných ceníků dopravců viz. ceník níže, při telefonickém potvrzení objednávky bude zákazníkovi tato cena sdělena.

*CENÍK PŘEPRAVY :*

• Balík ČP 0,1 - 15kg / nelze zasílat - SKLO, KERAMIKU           / 100Kč                                      
• Balík GLS KŘEHKÉ 0,1 - 15kg - / lze zasílat - SKLO, KERAMIKA   / 130 Kč                           
• Balík ČP - GLS 15,1 - 30kg - / lze zasílat - SKLO, KERAMIKU   / 180 Kč
• Balík CARGO Nadměrné zásilky max 40kg - / SPRCHOVÉ DVEŘE - KOUTY, VANY, SKŘÍŇKY .../    / 320Kč         
• Balík CARGO ZRCADLO - / speciální balné KŘEHKÉ/    / 260Kč   

• Paletová přeprava 0 - 200kg                / 600Kč                                               
• Paletová přeprava 200,1 - 500kg        / 1050Kč

• Paletová přeprava 500,1 - 1000kg     / 1550Kč   

• Hydromasážní vana          / 500Kč                        
• Doprava ZDARMA nad 5000Kč bez DPH u výrobců - (EUROCERAMICA, DŘEVOJAS, SAPHO, AQUALINE, TRES, ARTTEC, RONAL, P.M.H)     /  0Kč
• Osobní odběr na prodejně v Děčíně          / 0Kč                                 

                                        
• *Dobírka*                40Kč
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

•SK Balík CARGO - PALETA - PŘEVOD (INDIVIDUÁLÍ NACENĚNÍ)                                                                
• SK Balík GLS 0,1-10kg - PŘEVOD / 200 Kč

• SK Balík GLS 10,1-40kg - PŘEVOD / 400 Kč

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Vysvětlivky:*

• Balík - baleno karton, izolepa

• Balík *KŘEHÉ KERAMIKA/SKLO* - baleno, polystyren, karton, izolepa, smršťovací folie

• Balík *ZRCADLO* - baleno polystyren, bublinková folie,
karton, izolepa,smršťovací folie /BALÍK SE ZRCADLEM ROZBALTE IHNED PŘI PŘEVZETÍ PŘED ŘIDIČEM!/

• Paleta 30kg - 200kg - paleta, smršťovací folie, karton

• Paleta 200,01kg - 500kg - paleta, smršťovací folie, karton

*Velkoobjemová přeprava:*

Vana /obdelníková,asymetrická/, sprchové kouty    320Kč (velkoobjemný balík)

Vana rohová 500Kč (velkoobjemný balík)

Sříňka vysoká     320Kč (velkoobjemný balík)

Vana + skříňka (paletová přeprava) - CENA SE POČÍTÁ DLE VÁHY

*Obklady* se naceňují dle požadovaného množství CENA SE POČÍTÁ PODLE VÁHY

CENY JSOU VČETNĚ DPH

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.6. Provozovatel nemůže garantovat expedici zboží v jednom balíku, ale vždy bude zohledňovat zájem zákazníka o nejlevnější způsob dopravy. V případě expedice objednaného zboží ve více balících bude zákazník provozovatelem informován.

3.7. Uhrazení plné častky je provedeno buďto osobně na provozovně prodávajícího, dobírkou v místě předání zboží (skrze smluvní spediční společnost) nebo bankovním převodem a to tak, že na účet prodávajícího musí být připsána plná cena zboží po odečtení bankovních a jiných poplatků.

3.8. Při platbě na dobírku je účtováno doběrečné dle tarifů jednotlivých dopravců

DOBÍRKA:

40Kč

CENY JSOU UVEDENY VČETNĚ DPH

3.9. Zasíláme do ZEMÍ EU I MIMO EU (MIMO EU nutno zajistit vlastní dopravu) v tomto případě platba převodem na účet NUTNÁ. Případný přepočet na EU měnu je v kurzu 26Kč / 1EU + 8EU bankovní manipulační poplatek

Způsob převodu: CHARGE - OUR !!!

4. Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem Internetového obchodu www.koupelnyeshop.cz a právním řádem platným v ČR.

4.1. Kupující je povinen při dodání zboží na dobírku s ohledem na § 590 občanského zákoníku si ve vlastním zájmu bezprostředně při jeho převzetí zkontrolovat funkčnost zboží a kompletnost celé dodávky včetně dodávaného příslušenství. Pokud je zjištěno např zjevné mechanické poškození obalu zásilky, je kupující oprávněn odmítnout zásilku převzít, případně neprodleně zkontrolovat stav zboží a v případě zjevného poškození, nekompletnosti dodávky nebo jiného rozporu s objednávkou vyhotovit záznam o poškození či nekompletnosti zásilky za přítomnosti dopravce ještě při přebírání zboží! Plnou zodpovědnost za jakékoliv poškození v průběhu přepravy od naší expedice nese dopravce, všechny zásilky jsou proti jakýmkoliv škodním událostem během přepravy pojištěny a u dopravce také musíte případnou škodu uplatňovat. V případě jakýchkoliv komplikací nás vždy neprodleně kontaktujte. Jakékoliv reklamace zboží, které mají charakter mechanického poškození které prokazatelně nebylo patrné již při přebírání zásilky od přepravce je nutné oznámit neprodleně po jejich odhalení, akceptujeme však zpoždění takového oznámení max do 48 hodin od převzetí zásilky, vychází-li to na nepracovní den za včasné oznámení považujeme i info pomocí emailu, každý takový případ bude vždy posuzován individuálně a ve spolupráci s přepravní společností. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku během přepravy již není možné uznat z důvodu vypršení ochranné lhůty u pojištění přepravní společnosti .

4.2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese BENZL s.r.o., Dělnická 1, Děčín 6 405 02, Tel: 412 512 906, E-mail: obchod@koupelnyeshop.cz

Ičo: 22796665 Dič: CZ 22796665. Informaci o reklamaci můžete zaslat i elektronickou poštou na adresu obchod@koupelnyeshop.cz. Následně s Vámi bude domluven další postup reklamace.

4.3. Zboží lze také reklamovat přímo v autorizovaných servisech jejichž seznam bývá přiložen k návodu, urychlíte tak průběh reklamace.

4.4. Výměna nebo vrácení zboží je možné do 14dnů a to pouze v případě vrácení v původním stavu, v neporušeném obalu, s veškerým příslušenstvím a doklady.

4.5. Reklamované zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík s vyčíslením příslušné hodnoty zásilky v Kč (odpovídající pojištění). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel.

4.6. Reklamované zboží posílejte v obalu, který dostatečně zaručí bezpečnost a ochranu proti poškození zasílaného zboží během přepravy. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Dále viz reklamační řád.

5. Práva a povinnosti provozovatele

5.1. Provozovatel má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí zboží od přepravce, příp. v provozovně provozovatele při osobním odběru, obdrží kupující, po uhrazení kupní ceny, ke zboží daňový doklad.

5.2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné viz. Ochrana osobních dat.

5.3. Provozovatel má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá dle článku 6.4. těchto obchodních podmínek.

5.4. Provozovatel má právo odstoupit od smlouvy, pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.

5.5. Provozovatel má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, gsm banking apod.) a odstoupí-li provozovatel od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí provozovatel kupujícímu celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy kupujícímu.

5.6. Plnění se považuje za nemožné i v případě, že se objednané zboží přestalo vyrábět či dodávat na náš trh.

Veškeré zboží je k dispozici pouze do vyprodání zásob našich a velkoobchodních skladů.

5.7. V případě že kupující odstoupí od kupní smlouvy dle článku 6.5. těchto obchodních podmínek a expedice kupovaného zboží probíhala dle článku 3.4.3 má provozovatel právo účtovat kupujícímu náklady na expedici dle článků 3.4.1. nebo 3.4.2. těchto obchodních podmínek.

5.8 Koupí obkladů a dlažeb 2.jakosti kupujete výrobek, který má následující vady: Rozměrové odchylky jednotlivých kusů jsou větší než povoluje norma. Keramické obklady mohou být křivé a jejich rozměry se liší o více jak 0,5%. Například dlaždice 30x30 cm mají rozměrovou odchylku větší, než 1,5 mm. Všechny dlažby a obklady mají estetické vady: nerovnoměrná barva, nečistoty pod glazurou, špatně provedený reliéf a podobně. Fyzikální vlastnosti výrobků jsou v pořádku. Nemusíte se obávat nekvalitního výpalu, nebo prasklých či odštípnutých dlaždic. Z výše uvedených důvodů, není možné potvrzenou objednávku zrušit nebo zboží vracet a reklamovat.

6. Práva a povinnosti kupujícího

6.1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

6.2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky a znovu při jejím závazném potvrzení.

6.3. Kupující je povinen při přebírání zásilky, zkontrolovat ji a v případě zjištění porušení obalu sepsat o tom s pracovníkem přepravní služby protokol.

6.4. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Provozovatel se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

6.5. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Odstoupení se musí uskutečnit doporučeným dopisem adresovaným kupujícímu na adresu BENZL s.r.o., Dělnická 1, Děčín VI, 40502 Tel: 412512906 E-mail: obchod@koupelnyeshop.cz

Ičo: 22796665 Dič: CZ 22796665, v dopise musí být uvedena identifikace kupujícího, zboží, kterého se odstoupení týká, účtu na který má být vrácena kupní cena, musí být vlastnoručně podepsán a doručen provozovateli ve výše uvedené čtrnáctidenní lhůtě i se zbožím. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen ochranný obal. Současně se zbožím musí být zaslány veškeré příslušné dokumenty (doklad o prodeji, záruční list, návod k použití atp.) Za uvedených podmínek vrátí zpět provozovatel kupní cenu převodním příkazem nebo poštovní poukázkou na adresu uvedenou v původní objednávce zákazníkovi do 10-ti pracovních dnů po obdržení zboží.

6.6. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele, jakož i zboží, které podléhá opotřebení nebo zastarání.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Jednáme v souladu se z.č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Kupujícím poskytnuté informace budou použity pouze k vyřízení Vaší objednávky. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Veškeré údaje získané od zákazníků naše společnost užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Prodávající si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu. Kupující má právo písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí svých osobních údajů. V takovém případě prodávající tyto údaje odstraní ze své databáze v nezbytně nutném rozsahu. Prodávající získané osobní údaje nepředá žádné třetí osobě, která nemá bezprostřední vztah ke zdárnému vyřízení objednávky.

7.2. Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z databáze. Zákazník může o výmaz zažádat písemně (e-mailem) nebo telefonicky.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách provozovatele v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

8.2. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek a reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu Internetového obchodu , nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Cena zboží uvedená v katalogu Internetového obchodu platí vždy jen do okamžiku její změny. Rozhodná je cena zboží uvedená v katalogu internetového obchodu v okamžiku odeslání objednávky.

NUTNÁ ZÁLOHA!!!!

- PŘI OBJEDNÁVCE NAD 8000KČ JE NUTNÉ SLOŽIT ZÁLOHU 30% Z KONEČNÉ ČÁSTKY.

- PŘI OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ KTERÉ JE ZADÁVANÉ NA VÝROBU (ZAKÁZKOVÁ VÝROBA) JE ZÁLOHA NEVRATNÁ A ZBOŽÍ TAKÉ NEVRATNÉ !!! V TOMTO PŘÍPADĚ JE NA TO VŽDY ZÁKAZNÍK UPOZORNĚN DOPŘEDU.

- NA OBKLADY A DLAŽBY JE NUTNÉ SLOŽIT ZÁLOHU VE VÝŠI 30% VŽDY SE JEDNÁ O ZAKÁZKOVOU OBJEDNÁVKU!!!

- PŘI ZAKÁZKOVÉ VÝROBĚ NENÍ MOŽNÉ ZBOŽÍ VRÁTIT !!!

Nepřevzetí zásilky: V případě nepřevzetí zásilky je dle platných obchodních podmínek příjemce povinen uhradit odesilateli výdaje spojené s vyřizováním objednávky v plné výši (dopravné v obou směrech + balné).

Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. dubna 2008.