Hodnocení obchodu
Super, ochota a hlavně komunikativnost :-)
Dobrý den,
děkujeme moc za kladnou recenzi a věřte že si ji moc Vážíme.
S pozdravem Benzlová Dolores
Super rychlá dodací lhuta doporučují všem případna reklamace v místě bydliště
Dobrý den,
:-D děkujeme moc za recenzi, potěšila nás moc.
Nevím co dodat k tomu mínusu :-)
S pozdravem Benlová Dolores
Na stránkách píšou zboží do týdne, je to již 14 dní a zboží stále nemáme! Navíc pan prodavač na prodejně v Děčíně je ne příliš ochotný, slibuje, že dá vědět jak objednávka vypadá a své sliby ani jednou nesplnil, takže působí tak, že nemá zájem zboží prodat. Po telefonické domluvě jsme byli obeznámeni, že zboží můžeme vyzvednout a ve stanovený den zboží nebylo, takže naprosto zbytečná cesta!
Dobrý den,
byla jsete informována o tom, že zboží není skladem , že na cestě od výroce a že termín dodání je momentálně nejistý!!!
Kolega Vám nabídl 8dalších van co jsou skladem (tím bych chtěla ohodnotit tu neochotu), bylo na Vás uvážit zda na vanu počkáte nebo ne.
To že vana nepřijela na autě z polska nebyl schopný ovlivnit ani velkoobchod natož naše prodejna.
Jsem ráda za každou recenzi ale myslím že i každý zákazník by měl být trochu soudný, když už sem píší jen ti nespokojení.
Jen pro informaci máme odbavených 5863 objednávek z minulého roku a vysloužených 200recenzí za celou dobu co prodáváme což vypovídá o tom jak jsou tyto recenze objedntivní.
Z každe recenze si bereme ponaučení a věřte, že ani nám není příjemné když nejsme schopni zákazníka uspokojit.
S pozdravem Benzlová Dolores
Koupelnyeshop.cz byla moje absolutně nejhorší zkušenost s internetovým obchodem, jakou jsem kdy získal.
20.1.14 jsem v tomto e-shopu objednal vanu a splachovač s tím, že na stránkách e-shopu měli položky skladem a mohly údajně být odeslány následující den. Zboží jsem objednal, obratem mi přišlo potvrzení objednávky. Následujících několik dní ale nepřicházelo avízo o odeslání a tak jsem zavolal do e-shopu s dotazem, co se děje. Bylo mi odpovězeno, že vana je teprve na cestě od výrobce a že jestli to nebude vadit, tak by počkali až přijede a mohli mi vše poslat jedním balíkem, aby nemuseli objednávku zasílat nadvakrát - administrativa, cena atd.
Odpověděl jsem, že mohou na doručení vany počkat, že další dva dny mne nezabijí. Za dva dny nic, třetí den nic ... V této prodlevě jsem si uvědomil, že jsem zapomněl objednat vanový automat. Zavolal jsem tedy do Koupelny Benzl, zda je možno automat telefonicky přiobjednat. Možné to bylo. Učinil jsem tak a předpokládal jsem, že tím jsem připomněl vyřízení celé objednávky. Možná připomněl, k ničemu to nevedlo. Zboží bylo expedováno 28.1.14, přijelo 30.1.14 (Úplně nejlepší na světě je, když vám řidič rozvozu zavolá 06:35 hodin, že veze zásilku...) Když zboží dorazilo a řidič ho vyložil z vozu, bylo na první pohled vidět, že v balíku chybí splachovač v ceně 5.600,- Kč. Řidič ale měl vybrat celou částku, vč. splachovače. A co teď s tím? Balík zjevně nepoškozený, ale nekompletní, co s tím? Chyba přepravy to nebyla, reklamovat dopravci nebylo co ... Zavolal jsem Koupelny Benzl, jaký se vyskytl problém. Dolores Benzlová mě přesvědčila, že určitě kolega jen udělal chybu při balení, ať tedy balík převezmu a zaplatím celý, že mi splachovač ještě ten den pošlou. Byl čtvrtek, v pátek mohl být splachovač doručen. Nebyl. Ani v pondělí. Ani žádné avízo přepravní služby, nic. Zavolal jsem jim tedy znovu. Jiří Benzl odpověděl, že mu má dnes splachovač konečně dorazit a že ho obratem pošle (čímž vlastně přiznal, že Dolores lhala, že šlo o chybu při balení, protože v tu dobu ještě žádný neměli na skladě). Za dva dny zase nepřišla žádná zásilka, ani avízo. Tak jsem tam zase volal. "Vlastnoručně jsem to balil, ale svozová služba už tu byla, pojede to až zítra ráno ..." Další den jsem zase neobdržel žádné avízo, tak jsem tam volal znovu. "To jsme posílali Českou poštou, SMSka Vám musí přijít každou chvíli, čekejte!" A tak mi nakonec došla trpělivost, sedl jsem do auta a pro své peníze si dnes, 14.2.14, dojel. Proč si neudělat dvěstěkilometrový výlet, že? (Tam a zpátky) Těsně před vstupem do prodejny jsem Benzlům znovu zavolal. Jiří Benzl se divil, jak to, že to ještě nemám, když je to dávno na rozvozu, na monitoru vidí, že pan XY to má právě v náklaďáku a jede ke mně, bal, bla, bla ... Když jsem v průběhu hovoru vstoupil do prodejny a díky probíhajícímu telefonnímu hovoru pan Benzl nemohl tvrdit, že se nejmenuje Franta Sláma - skladník a že šéf tu není, zaskočilo ho to natolik, že učinil pouhý jeden další pokus o oblbnutí zákazníka, ale nakonec uznal, že to dál nemá cenu a peníze za splachovač (5.600,-Kč) mi vrátil.
Shrnutí? Na zkušenosti s Dolores a Jiřím Benzlovými jsem prodělal něco mezi 8.000,- a 10.000,- Kč. Cesta jenom pětistovku, když nepočítám svůj čas. Několik tisíc mě ale stálo zastavení a "zakonzervování" stavby, protože to došlo tak daleko, že se čekalo už jen na ten splachovač, aby se mohlo pokračovat.
A vzkaz manželům Benzlovým? Ze vzájemné komunikace mám v ruce tolik důkazů, že se od samého počátku jednalo o úmyslný podvod, že jsem schopen to prokázat bez jakýchkoliv pochyb. Kdybyste mi dnes nevrátili peníze, v pondělí by si o Vás četli na státním zastupitelství. (Nekecám, stálo mě to moc na to, abych to přešel jen tak.) Tak si dávejte pozor, aby nějaký budoucí nachytaný zákazník nesměřoval svůj první výlet právě tam!
P.S. Reakci obchodu nechci. A kdokoliv, kdo dočetl až sem, ať si přečte vyjádření Dolores Benzlové u jiných kritických hodnocení jiných zákazníků. Sám pozná, na čí straně je pravda.
Dobrý den,
1) ani jednou jste NEjednal s panem Jiřím Benzlem !!!
2) řekla jsem Vám že je možné, že zboží nebylo přibaleno k balíku z důvodu chyby skladníka ale že tuto informaci prověřím - od této doby jsem s Váma neměla žádnou komunikaci.
3) Za 7 let naše firma neokradla jediného zákazníka a nato že máme kamennou prodejnu si myslím , že by to byla opravdu velká troufalost vědomě okrádat zákazníky.
4) Objednávka se prodloužila pro Vaše dodatečné doobjednání a pozdější termín byl nahlášen.
Věřte mi že každý z ná je jen člověk který udělá chybu ale proto se hned nestává zlodějem a podvodníkem.
S pozdravem Benzlová Dolores
po třech měsících a nespočtu telefonických urgencích zboží nedošlo, stále pouze výmluvy a sliby
Dobrý den,
je nám líto ale zboží do dnes nemáme zboží přímo od VÝROBCE JIKA který dodnes nebyl schopen toto zboží vyrobit. Věřte že kyž by nám JIKA skříňku dodala tak pro nás je dodání k Vám již to nejmenší.
Omlouvám se ale výrobu tudíž dodání této skříňky bohužel nejsme schopni momentálně zajistit.
S pozdravem Benzlová Dolores
Doporučuji
Dobrý den,
děkujeme za kladnou recenzi.
S pozdravem Benlová Dolores
Já jsem byla velmi spokojená-výběr, komunikace i rychlost dodání, vše bylo skvělé.
Dobrý den,
děkujeme moc za kladnou recenzi, a Váš nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
v pohodě
Dobrý den, děkujeme za Váš nákup u nás a čas který jste si udělal na naší recenzi.
S pozdravem Benzlová Dolores
Bezproblémový náku, určitě všem doporučuji.
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, balík napoštu si můžete přehlásit sám kyž Vám přijde číslo zásilky. Komunikace s poštou v tomto případě funguje.
S pozdravem Benzlová Dolores
Dobrý den,
děkujeme z recenzi, je pravda že ne vždy se nám podaří sladit vše tak jak bylo naplánováno. Jeden výpadek dodavatele a zpoždění je na světě :-) Děkujeme za trpělivost.
S pozdravem Benzlová Dolores
Vše v pořádku. Rychlé jednání.
Dobrý den,
děkujeme moc za Váš čas, nákup a recenzi.
S pozdravem Benzlová Dolores
Dobrý den,
na shopu je 100 000 položek tak opravdu není možné vše držet skladem. Nicméně kyž ani výrobce nemá produkt vyroben tak ho náš obchod nemůže dodat dřív než bude výroba produktu zahájena.
S pozdravem a omluvou delší dodací lhůty
Benzlová Dolores
Věřte že je i v našem zájmu zboží expedovat co nejrychleji ale ne vždy je to možné.
JEŠTĚ BYCH CHTĚLA DODAT, ŽE VAŠE OBJEDNÁVKA BY BYLA VYŘÍZENA DO TÝDNE TAK JAK VÁM BYLO ŘEČENO PŘI PŘIJETÍ VAŠÍ OBJEDNÁVKA
Dobrý den,
zboží je dnes na expedici, zítra je zboží u zákazníka. Velkoobchod se nám zdržel o jeden závoz což jsou 3 dny které nám chybí do řádného termínu dodání.
Domluveno telefonicky se zákazníem zítřejí závoz.
S pozdravem Benzlová Dolores
Zboží bylo v akci, spokojenost jak se zbožím tak s obchodem!Doporučuji! !
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas a nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
Ochota, dokáží poradit, co slíbí, to platí.
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a recenzi.
S pozdravem Benzlová Dolores
doporučuji
Dobrý den,
děkujeme moc za recenzi, zasíláme Českou poštou ale i svozovou službou, volba je vždy na každém z Vás.
S pozdravem Benzlová Dolores
spokojený nákup seriozní obchodník určitě na stránky obchodu zavítám jakmile něco budu shánět
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaše hodnocení a čas který jste nám věnoval.
S pozdravem Benzlová Dolores
Objednal jsem ramínko délky 300 mm (dle webových stránek), obdržel jsem ramínko 270 mm. Nereklamuji, použiji kratší délku.
Dobrý den,
měl jste nahlásit kraší délku, při zasílání není možné každý výrobek přeměřovat :-( bylo nám takto dodáno dodavatelem a 3cm opravdu od oka nejdou poznat. V případě žájmu zavolejte a ramínko Vám vyměníme.
S reklamací chybně dodaného zboží nemáte žádné výdaje, zadáme oboustranný svoz kde dojde k nápravě.
Vaše recenze mi přijde nepřiměřená:
- Zboží bylo zasláno do 4 pracovních dnů
- Komunikace byla mailem, příjem objednávky, expedice
- Zboží jste nereklamoval tudíž nemůžeme vědět, že nebylo něco v pořádku :-(
S pozdravem Benzlová Dolores
mohu jen doporučit
Dobrý den,
děkujeme za krásnou první novoroční recenzi a doufáme že nám to vydrží :-)
Také bych se chtěla omluvit všem zákazníkům u kterých došlo ke zpoždění z důvodu opožděných dodávek našich dodavatelů.
Děkuji za pochopení
Dolores Benzlová