Hodnocení obchodu
Dobrý den,
chápu nespokojenost zákazníka když nemá dodané zboží které chtěl, ale pochopte že zboží z prodeje ná vyřazují výrobci. Ceníky a vyřazené produkty nám zasílají 2x do roka podle toho o jakého výrobce se jedná, je to z toho důvodu, že zboží když je vyřazeno z prodeje tak je ještě naskladněno u výrobců nebo na velkoobchodech a už se pouze doprodává.
Když tyto zásoby od výrobců a velkoobchody dojdou tak k nám ke končnému prodejci se tato informace dostane zase až dalším nahraním ceníků.
Věřte že i nás toto mrzí a jsme radši když máme v nabídce pouze aktuální zboží. Pro naši obhajobu musím říct, že už nejednou naše firma dodávala zboží které už bylo dlouho vyřazeno z nabídky ale naše velkoobchody ještě dodli a tím byl náš zákazník zase spokojen.
Je smutné, že recenze píší většinou zákazníci nespokojený a spokojený zákazník to bere jako samozřejmnost.
S pozdravem Benzlová Dolores
Pro mě zklamání.
Dobrý den,
ano skladem výrobce měl opravdu poslední kus, ale bohužel při zjištění dostupnosti bylo zjištěno poškození dveří. Kout bez dveří by byl zakazníkovi k ničemu , tak jsme se mu pokusili najít náhradu.
Bohužel se jednalo o nestandartní velikost vaničky 75x75 což nám jiný ani stávající výrobce nenabízí.
Zástěna v této variantě by bylo dodatelné ale vaničku bohužel neumíme. To co naší firmou bylo navrhnuto jako adekvátní náhrada , tak nevyhovovalo zákazníkovi z důvodu ceny. Zákazník si myslel, že kupuje celý set, včem se ale mílil tudíž byla objednávka odstornována po vzájemné domluvě.
Komunikace z naší strany byla vyčerpávající, víc opravdu neumíme .
S pozdravem Benzlová Dolores
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení, je nám jen líto, že si s kladným hodnocením nedá víc lidí práci.
Děkujeme moc s pozdravem Benzlová Dolores
Komunikace dobrá před dodávkou a po reklamaci. Mezi tím jsem dostala (mnou) neobjednanou dopravu Českou poštou.
Dobrý den,
ano omylem skladník expedovat ČESKOU POŠTOU místo GLS, ale rozdíl dopravy byl vrácen na účet zákaznici i s velkou omluvou, předání balíčku proběhlo bez problému. nemyslím si že by to mělo být hodnoceno za 30% když jinak vše proběhlo bez problému, ale to je samozřejmě věc názoru.
S pozdravem Benzlová Dolores
Dobrý den,
bohužel každý dodavatel má jiné balení a ne vždy je vše součástí.
Popisky jsou zadávané také od výrobce a když popisek tuto informaci nemá tak pro nás je někdy nemožné to i zjistit , výrobek se knám dostane někdy až po objednání.
Omlouváme se za nedostatečnou informaci a pokusíme se informovat výrobce aby dopsal k výrobkům co vše obsahují.
S pozdravem Benzlová Dolores
Míra ojebu zákazníka pro mne přesáhla únosnou hranici. Bez ohledu na kvalitu/cenu zboží z mého pohledu není správné podporovat obchody s takovýmto chováním.
Dobrý den,
Doba dodání je 10dní , zboží Vám bylo zasláno doporučeným dopisem na Vaši žádost v čem Vám náš obchod vyšel vstříc.
Celou dobu jsme v kontaktu, a termín dodání Vám byl znám již od prvopočátku tak jak je uvedeno i v našem eshopu.
Doporučený dopis budete mít asi u Vás na poště, když by jste ho nedohledala tak nás kontaktujte aby se dopis dohledal, máme potvrzený svozový list.
Každopádně zákazníky neklameme, ano stane se že výrobce zboží doprodá, žádné sklady nejsou nevyčerpatelné.
S pozdravem Benzlová Dolores
vše proběhlo rychle
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a recenzi.
S pozdravem Benzlová Dolores
nakupujte kvalitní zboží za dobré ceny
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
doporučuji
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení a Váš nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
Nebyla jsem spokojená se zabalením zboží:
K zrcadlu byla přes celou jeho plochu a na několika místech přilepena skleněná polička.
Hnědá izolapa byla z plochy zrcadla téměř neodstranitelná, zrcadlo bylo při převzetí v podstatě poškozené a bylo nutné izolepu postupně dlohodobě odstraňovat spec. přípravkem.
Dobrý den, za olepeni poličky se Vám omlouváme skladník si neuvědomil jak to půjde špatně odlepit. S pozdravem Benzlova Dolores Koupelny Děčín
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup u nás.
S pozdravem Benzlova Dolores Koupelny Děčín
doporučuji
Dobrý den,
Děkujeme za Váš nákup u nás a recenzi.
S pozdravem Benzlova Dolores Koupelny Děčín
Komunikativní, vstřícní, doporučuji.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a nákup u nás.
S pozdravem Benzlova Dolores Koupelny Děčín
.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a nákup u nás.
S pozrdavem Benzlová Dolores
Tento obchod měl výrobek dle mého výběru, vč. dopravy na místo dodání. Mají slušné vystupování, vč. podrobné informace o stavu expedice o dodání na adresu zákazníka /i přes větší vzdálenost v km/. Je spokojená a doporučuji všem potencionálním zákazníkům :)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a nákup u nás.
S pozrdavem Benzlová Dolores
široký výběr zboží, rychlé dodání
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a nákup u nás.
S pozrdavem Benzlová Dolores
slíbili dodání do týdne, zapomněli zboží vyskladnit, po urgenci došlo za 3 týdny. Žádala jsem zprávu o dodání sms předem, nepřišla. Při sledování zásilky ve firmě FOFR (!!!) bylo napsáno, že byl se mnou domluven jiný termín dodání. Se mnou nikdo nemluvil ani mi nenapsal. Řidiče jsem musela volat sama, neozval se. Ještě mi vynadal, že zvonil a nebyla jsem doma.
Dobrý den,
ano opět náš výrobce JIKA nedodržel co nám slíbil :-( , zákaznici se tímto omlouváme termín byl opravdu potvrzen na 1týden dodání , jen JIKA nám dodala až po 3týdnech z důvodu opomenutí vyskladnění.
Ještě jedou se omlouváme.
S pozdravem Benzlová Dolores
Výborná komunikace ze strany obchodu. V případě problému nebo nějaké změny ihned volají a informují, na rozdíl od jiných e-shopů. Oceňuji péči o zákazníka.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a nákup u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores
Obchod byl super rychlý ale doprava vázla
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení :-) a Váš náku u nás.
S pozdravem Benzlová Dolores